søndag 3. mars 2013

En smakebit på søndag

smakebit

På denne søndagen har jeg såvidt startet med boken “De hemmelige barna” av Alison McQueen. Dette er en sterk og personlig fortelling der forfatteren tar utgangspunkt i sin egen familiehistorie.

Med bitte små, brune hender flekkete av alderdom trakk hun et lommetørkle opp fra vesken og mintes et løfte hun hadde avlagt for lenge siden. …Ikke så lenge vi begge lever…

Jeg er spent på hvilke hemmeligheter denne boken innehar. Kanskje er den ferdiglest til neste søndag?

11 kommentarer:

  1. Nydelig smakebit! Gleder meg til bokomtalen :)

    SvarSlett
  2. Sier som Anette,nydelig smakebit:-)

    SvarSlett
  3. Trevlig smakbit. Har inte hört talas om den boken!

    SvarSlett
  4. Tusen takk! =) Boken kommer for salg nå i mars. Cappelen Damm som gir den ut.

    SvarSlett
  5. Din korte presentasjon av boken og smakebiten har gjort meg veldig nysgjerrig på boken, Anne Kjersti :) Jeg måtte faktisk svinge turen innom Cappelen Damms hjemmeside for å lese mer om boken. Og jeg kan trygt si at dette er en bok jeg skal forsøke å få med meg i løpet av året.

    Ønsker deg en flott uke :)

    SvarSlett
  6. Så gøy, Mari! Ville ikke gi for stor smakebit, da denne omhandler hemmeligheter ;-) Ønsker deg også en super uke!

    SvarSlett
  7. Så gøy, Mari! Ville ikke gi for stor smakebit, da denne omhandler hemmeligheter ;-) Ønsker deg også en super uke!

    SvarSlett
  8. Tack för spännande smakebit!

    SvarSlett
  9. En spennende smakebit og en bok jeg gjerne kunne tenke meg å høre mer om!

    SvarSlett
  10. Kjenner litt til boka fra tidligere, men har ikke lest den. Ennå! Det er imidlertid et fantastisk flott bilde på coveret, og det har satt seg gitt :o) Takk for smakebit og påminnelse!

    SvarSlett
  11. Så koselig! :-) Større smakebit kommer. Er så vidt startet på boken, men så fort jeg kommer inn i den går det nok litt kjappere med lesingen.

    SvarSlett