lørdag 5. oktober 2013

The Norwegian Hytte – Jenny K Blake

Kategori :Humor

Dette sier forlaget ‘kort’ om boken:

Vi nordmenn ELSKER å være på hytta. I denne boken setter Jenny søkelys på det norske hyttelivets mange pussige og morsomme detaljer – sett med utenlandske briller.

Et must for alle hytteeiere og andre som er glade i hytteturer.

Dette mener jeg om boken:

Jeg kan ikke si meg mer enig med forlaget om at dette er et must for alle hytteeiere og andre som er glade i hytteturer. I tillegg synes jeg den passer godt for de med norske aner og som er interessert i norsk kultur. Denne boken tar nemlig den norske hyttekulturen på kornet. Jeg humret og lo gjennom hele boken. Om du ikke er så glad i å lese lange tekster – SLAPP AV! I denne boken er det nesten bare bilder og korte tekster. Her får du deg en god latter og kanskje får du deg en oppvåkning om du sitter på en hytte som ikke blir brukt?

Herlig bok. Denne er det noen som får til jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar