søndag 12. mai 2013

En smakebit på søndag: S*E*C*R*E*T

smakebit på en søndag

Hver søndag kan du lese om ulike smakebiter fra bøker som bokbloggere deler. Det er Mari på bloggen Flukten fra Virkeligheten som gir oss denne fantastiske delingsmuligheten. Har du lyst å dele din smakebit er du velkommen til å gjøre det du også.

Jeg har lest boken S*E*C*R*E*T av L. Marie Adeline.

Her er min smakebit:

“Luften samlet seg i lungene mine, men kom seg ikke ut. Jeg hadde faktisk sagt det. Jeg hadde faktisk sagt til en mann, en veldig berømt en, at jeg ville… suge ham. Hva nå?”

Fra side 120.

3 kommentarer:

  1. Det verkar vara en populär genre nu, erotiska romaner. Efter att jag gått igenom tantsnusk-fasen för så där 30 år sedan så har jag insett att det inte är en genre för mig :)

    SvarSlett
  2. Ikke det første som ville slått meg at jeg skulle si, eller for den saksskyld, tilby en kjendis ;) De erotiske romanene kommer virkelig på løpende bånd om dagen, forlagene smir virkelig mens jernet er varmt. Tusen takk for smakebiten, Anne Kjersti. Ha en super uke.

    SvarSlett
  3. Ha en flott uke dere også! :-)

    SvarSlett