søndag 5. februar 2012

En smakebit på søndag #5 Kakerlakkene

6473057481_ce462009e6_o

Flukten fra virkeligheten har nok en søndagsutfording. Hent ut noen smakebiter fra boken du holder på med slik at andre kan få et lite innblikk i boka du leser. Selv er jeg nettopp ferdig med boka “Kakerlakkene” av Jo Nesbø.

“Turnikéen var strammet så hardt om unerarmen at han for lengst hade mistet følelsen i hånden, og da sabelen kom ned med et tørt dunk og han ikke kjente noen ting, trodde han et øyeblikk den hadde bommet. Så så han høyrehånden sin på andre siden av sabelbladet.”

 

Bokanmeldelsen av boka finner du HER.

Nå gleder jeg meg til å ta fatt på en annen bok!

8 kommentarer:

  1. Tusen takk for smakebiten:-) Ha en fin søndag

    SvarSlett
  2. Jeg bare elsker Jo Nesbø sine Harry Hole bøker!
    Ha en riktig god søndag!

    SvarSlett
  3. Skal leses en dag!:)

    Ha en riktig god søndag!:)

    SvarSlett
  4. Takk takk! Har hygget meg med boken. Gleder meg til flere! :-)

    SvarSlett
  5. Takk takk! Har hygget meg med boken. Gleder meg til flere! :-)

    SvarSlett
  6. Jeg er veldig glad i Harry Hole - bøkene! Takk for smakebiten :-)

    SvarSlett
  7. Det var skummelt ;) Harry Hole har jeg tilgode å stifte bekjentskap med enda.

    SvarSlett
  8. Jeg har ikke lest noen av bøkene til Jo Nesbø ennå, så takk for denne smakebiten som fristet til lesing selv om det er sjeldent jeg leser krim :)

    SvarSlett